Експерементально-дослідницька діяльність "Город на підвіконні.Горох."

Експериментально-дослідницька діяльність сприяє формуванню у дітей пізнавального інтересу, розвиває спостережливість, розумову діяльність. На думку М. Подд’якова у експериментально-дослідницькій діяльності дитина виступає як своєрідний дослідник, який самостійно впливає різними способами на навколишні явища і предмети для ефективнішого їх пізнання і освоєння. Під час експериментальної діяльності створюються ситуації, які дитина вирішує за допомогою досліду і, аналізуючи,робить висновок, самостійно пізнаючи той або інший закон чи явище. Головне завдання дошкільного закладу - підтримати і розвинути у дитини інтерес до досліджень, відкриттів, створити необхідні для цього умови.

/Files/images/321/lyutiy22/1644273088118.jpg

/Files/images/321/lyutiy22/1644274189966.jpg
/Files/images/321/lyutiy22/1644273088107.jpg /Files/images/321/lyutiy22/1644273088089.jpg /Files/images/321/lyutiy22/1644273088112.jpg

/Files/images/321/lyutiy22/1644273088095.jpg

/Files/images/321/lyutiy22/1644273088083.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 79

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.